apk.cafe
Кращі додатки для Андроїд

Тут ви можете завантажити АПK-файл "Nomad Sculpt" для intex Aqua Strong 5.2 безкоштовно, версія apk файлу - 1.90 для завантаження на intex Aqua Strong 5.2 просто натисніть цю кнопку. Це легко та безпечно. Ми надаємо тільки оригінальні апк файли. Якщо який-небудь з матеріалів на цьому сайті порушує ваші права, повідомте нас

Опис для Nomad Sculpt
Скріншоти для Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
  • Nomad Sculpt
Опис для Nomad Sculpt (з google play)

Це пробна версія, є одноразова постійна покупка в додатку, щоб розблокувати все:
Обмежені функції:
- скасування/повторення обмежено 4 діями
- один шар на об'єкт
- відсутність експорту
- обмежене внутрішнє керування проектом (неможливо повторно відкрити проект)

• Інструменти ліплення
Глина, розрівнювання, згладжування, маска та багато інших пензлів дозволять вам формуйте своє творіння.
Ви також можете використовувати інструмент різання Trim Boolean із ласо, прямокутником та іншими формами для твердих поверхонь.

• Налаштування штриха
Можна налаштувати спад, альфа-канали, мозаїки, тиск олівця та інші параметри штриха.
Ви також можете зберігати та завантажувати попередні налаштування інструментів.

• Інструменти для малювання
Вершинне фарбування кольором, шорсткістю та металевістю.
Ви також можете легко керувати всіма налаштуваннями матеріалів.

• Шари
Записуйте свої операції ліплення та малювання в окремих шарах для полегшення ітерації під час процесу створення.
Фіксуються як зміни ліплення, так і живопису.

• Скульптурування з різною роздільною здатністю
Перемикайтеся між різними роздільними здатностями вашої сітки для гнучкого робочого процесу.

• Повторне перетворення вокселів.
Швидко змініть свою сітку, щоб отримати рівномірний рівень деталізації.
Його можна використовувати для швидкого ескізу приблизної форми на початку процесу створення.

• Динамічна топологія
Уточніть локально свою сітку під пензлем, щоб отримати автоматичний рівень деталізації.
Ви навіть можете зберегти свої шари, оскільки вони оновлюватимуться автоматично!

• Decimate
Зменште кількість полігонів, зберігши якомога більше деталей.

• Групування облич
Розділіть свою сітку на підгрупи за допомогою інструмента групування облич.

• Автоматичне розгортання УФ.
Автоматичне розгортання УФ може використовувати групи граней для керування процесом розгортання.

• Запікання
Ви можете передавати дані про вершини, такі як колір, шорсткість, металевість і дрібні масштабовані деталі, до текстур.
Ви також можете зробити навпаки, перенісши дані текстур у дані вершин або шари.

• Примітивна форма
Циліндр, тор, труба, токарний верстат та інші примітиви можна використовувати для швидкого створення нових форм з нуля.

• Візуалізація PBR
Прекрасна візуалізація PBR за замовчуванням із освітленням і тінями.
Ви завжди можете переключитися на matcap для більш стандартного затінення для цілей скульптури.

• Постобробка
Відображення екранного простору, Глибина різкості, Оклюзія навколишнього середовища, Відображення тонів тощо

• Експорт та імпорт
Підтримувані формати включають файли glTF, OBJ, STL або PLY.

• Інтерфейс
Простий у користуванні інтерфейс, розроблений для мобільних пристроїв.
Також можливе налаштування!

Історія версій Nomad Sculpt
Нове у Nomad Sculpt 1.90
remesh: квадроперетворювачі тепер зберігають приховані грані
воксель: виправляє повторну обробку вокселів, коли присутні приховані грані
воксель: виправляє збій, який іноді трапляється через шари
smooth: додає згладжування малювання екрана, якщо інтенсивність фарби перевищує 100 відсотків
шар: виправляє логіку злиття (voxel, join )
Нове у Nomad Sculpt 1.86
жест взаємодії з користувачем: виправлено жест одним дотиком, коли панель інструментів не прихована
gizmo: виправлено збій під час трансформації вершини сітки поряд із примітивним
gif: виправлено створення непрозорого gif
Нове у Nomad Sculpt 1.84
відтворення : виправлено оновлення фокуса DOF під час дотику
жест: редагування труби пальцем було можливе, навіть не повинно
сітка: покращити згладжування сітки
профіль: виправити проблему попереднього перегляду кривої за допомогою попередньо встановленої функції заміни
профіль: кнопка переміщення папки не завжди працювала
Нове у Nomad Sculpt 1.82
repeat: покращити орієнтацію gizmo під час використання
стилуса прив’язки: виправити відсутність вказівника олівця під час ліплення
pivot: покращити опору труби та кривої повторювати вузол під час використання опції прив’язки
bake: виправити збій, якщо об’єкт є екземпляром
reproject: виправити збій, якщо об’єкт є екземпляром,
Нове у Nomad Sculpt 1.81
split: виправити розділення лінії
автозбереження: виправити пошкодження під час автоматичного збереження під час фонової операції (децимація, воксельне повторення)
ярлик: виправити конфлікти між допоміжними клавішами та ярликами камери
repeat: виправити повторення кривої з поворотом (1 режим обробки)

insert: виправити орієнтацію вставки, якщо вона лежить в основі матриця перевернута
вставка: виправлення орієнтації вставки, якщо основний матеріал має зворотне відбракування
Нове у Nomad Sculpt 1.78
trim: виправлення збоїв
повторення: виправлення продуктивності під час перевірки багатьох екземплярів
bake: виправлення запікання для об’єктів із великими обмежувальними рамками
Нове у Nomad Sculpt 1.76
obj: виправити колірний простір вершини, селектор
обведення: додати опцію рандомізації
інтерфейс: розділити параметри обведення у підменю,
зберегти: збереження нового файлу неправильно відкривало спливаюче вікно проекту
шар: виправити пошкодження шару під час ліплення зі зміщенням, більшим за один
Нове у Nomad Sculpt 1.75
стилус: виправлено, що стилус не працює для легкого/примітивного редагування, коли використовується лише параметр ліплення стилусом.
Місце: повзунок інтенсивності був відсутній у контекстному спливаючому вікні

shadow: об’єкти без відкидання тіні тепер ігноруються з карти тіней максимальний діапазон точності
shadow: налаштуйте роздільну здатність карти тіней залежно від кількості тіней (мін. 512, максимум 1024)

paint: додайте шорсткість і металевість, слот для малювання штрихів
Нове у Nomad Sculpt 1.74
сценах ситуацій: додайте опцію введення нового вузла на сцену позиції gizmo
: масштаб і перекіс ігноруються під час додавання вузла на позицію gizmo

запікання: виправлення загальної якості
запікання: додавання непрозорості запікання (з даних маски)

світло: додавання контекстної панелі для швидшого налаштування
світло: виправлення колірного простору температури
повторення: виправлення збереження кривої в деяких випадках
повторення: запобігає одночасному відображенню віджетів gizmo та повторювача
...
Нове у Nomad Sculpt 1.73
gltf: виправлення експорту
Нове у Nomad Sculpt 1.72
: підключена топологія тепер враховує маску як незв’язану топологію

gizmo: видаліть кнопку світу замість цього додайте скидання, вирівняйте до режиму опори
gizmo: додайте режим закріплення (основа залишається нерухомою, коли ви перемикаєтеся між об’єктами)
крива: функція вирівнювання для повторювальної кривої

знищує: якість має бути незмінною незалежно від координат сітки інтерфейс масштабування
: виправлено повторювану кнопку скасування
gltf: виправлено неправильний експорт текстури
карта висот: покращує якість експорту візуалізації, коли ввімкнено опцію налагодження карти висот
...
Нове у Nomad Sculpt 1.71
: новий внутрішній формат файлу, .nom замість glb.lz4 (стиснутий lz4), має бути швидшим

матеріал: виправлено матеріал емісійного каналу
: додайте повзунок інтенсивності для матеріал емісійного каналу
: ігнорувати альфа-канал для попереднього перегляду текстури (окрім кольорового слота)

текстура: збереження mipmap фіксована
текстура: правильно зберігати металевість, якщо шорсткості немає (і навпаки)

dynTopo: намагайтеся зберегти гострі краї недоторканими під час децимації
dynTopo: не трикутники колектора повинні перестати з'являтися, якщо поверхня колектора
...
Нове у Nomad Sculpt 1.70
файли: виправити експорт obj (текстури)
Нове у Nomad Sculpt 1.68
файл: виправлення зовнішнього файлу завантаження glTF і STL
: виправлення критичної помилки (збій під час завантаження, коли файли nomad опускаються всередину папки Nomad)

uv: перемикання з половинної плаваючої маски на квантовану 16-бітну маску цілого числа (краща якість)
: Екстракт маски тепер зберігає матеріал і центр симетрії
інтерфейс: панель меню зсуву, якщо для бічної панелі інструментів потрібен другий стовпець (поворот гізмо, кут прив’язки тощо)
Нове у Nomad Sculpt 1.65
android: спливаюче вікно імпорту тепер може завантажувати декілька файлів

light: виправлено четверте світло, яке ігнорувалося
render: виправлено помилку рендеринга під час додавання світла в певних умовах
примітив: виправити збій під час перевірки дзеркального поля та сфери, якщо Debug Primitive UVs активовано
вставка: виправити взаємодію обертання, коли об'єкт має спеціальну штуковину і не є центрованою
текстурою: підтримка текстур лише для читання (без редагування) з

файлів obj (procreate) і glTF : виправити збій під час збереження моделі з UVs
...
Нове у Nomad Sculpt 1.63
УФ: згорнути маленькі краю автоматично , так що УФ розгортати має більше шансів на успіх

інтерфейсу: Keep точку і коло квіти при ліпленні
контуру: скрутні артефактів при використанні контуру на сітку з прихованими замаскованими областями
дифферента: виправити рідкісне падіння при використанні площині обрізки
вокселя: виправлення аварійне завершення роботи під час збереження файлу відразу після перемішування вокселів у певному стані
карта висоти: виправити колірний простір
Нове у Nomad Sculpt 1.59
інтерфейс: кнопка виправлення неправомірно обрано при прокручуванні на лівій панель (наприклад: вставка, обробка)
розмазати: поведінка скрутного коли симетрія активується
Різне: виправлення аварійного завершення роботи під час відкриття меню фарби після додавання примітивного
Нове у Nomad Sculpt 1.57
статистик: натисніть на резюме статистики для перемикання між «показати все» і «показати вибір»

обрізка: виправлення лінії розріз , коли симетрія використовується

вставка: FIX вихідного положення при додаванні примітиву (аналогічно режим клону)
вставки: використання Гизмо як якірне перетворення для вирівнювання з нормальною поверхнею (якщо клонований об’єкт має власний gizmo)

трансформація: використовуйте користувацьку поворотну для обертання/масштабування (таку з gizmo)
перетворення: користувацький півот автоматично оновлюється при використанні інструменту перетворення
штуковина: додати масштаб 2-розмірні обробники
...
Нове у Nomad Sculpt 1.56
вставити: виправити функцію клонування, яка не зберігає малюнок під час перевірки

обрізки об'єкта : виправлена ​​проблема з режимом симетрії + лінії, а також можливий збій у деяких випадках
розщеплення: виправлення збою в деяких випадках

snapcube: тривале натискання, щоб заблокувати вигляд (панорама все ще дозволена),

децимація: поліпшити алгоритм (менш еластичні трикутники, особливо з плоскою поверхнею)
примітивно: фікс віддзеркалення (без єдиної шкали з постійною щільністю інвалідів)
роблять: виправити колір смугастість , викликаним накопиченням кадрів або зробити експорт (без фону)
...
Нове у Nomad Sculpt 1.54
android: виправити графічні проблеми з деякими

топологіями пристроїв Android : додати функцію децимації
топологія: невелика настройка на переробку вокселя, щоб уникнути дуже маленьких квадратиків (чітко згладжених тощо)
дзеркало: знову зафіксувати «зліва направо»…

перетворення: дотримуватися послідовного порядку обмотки обличчя при використанні
матеріалу негативного масштабу : додати

маску опції відкидання фліпу : виправити проблеми з вилученням (небажані обличчя, що з'являються з об'єктами, що мають межі)
insert: виправити збій на вставній примітивній
обробці: виправити збій з обрізанням ліній
...
Нове у Nomad Sculpt 1.53
інструменту: F радіус руху інструменту
соло: виправити помилку (виділення прихованого об'єкта у вікні перегляду)
ресурс: виправити фон / додавання середовища кнопка міняється місцями
Нове у Nomad Sculpt 1.51
render: виправлення зникаючого фонового фону, що зникає в деяких випадках (заломлення + фонове
перетворення ) render: двосторонній варіант іноді ігнорувався із заломленням
render: render png export тепер згладжений альфа
render: виправити render png експортувати портретний режим не відповідає

інтерфейсу: перетягування n панелі інструментів було занадто чутливим (поріг відстані збільшено)

файл: виправити пошкоджений експорт glb (іноді відбувається, коли світла не було видно)
...
Нове у Nomad Sculpt 1.50
android: зменшити швидкість камери

матеріал: додати заломлення (непрозорість)
матеріал: збільшити максимальне значення добавки (корисно з нанесенням кольорів + тональним відображенням для ефекту світіння)
матеріал: додати пунктирну тінь для прозорості
візуалізації сіток : додати точкове світло (однак на даний момент відсутність тіньових ефектів )

постпроцес: налаштування ефекту цвітіння (червоні / зелені / сині канали тепер випускають однакову кількість цвітіння)
постпроцес: варіант кривої градації кольорів
...
Нове у Nomad Sculpt 1.49
трубки сторінки реєстрації та входу : радіус управління для кожної контрольної точки
matcap: виправлено “використовувати глобальну matcap »варіант
штуковини: виправлення поворот ігнорується , коли симетрія включена
перетворення: виправлення поворот ігнорується , коли симетрія включена
дзеркало: примітивно віддзеркалення фіксується при нерівномірному масштабування використовується
непрозорість: ігнорувати значення непрозорості , коли сітка непрозорого
Нове у Nomad Sculpt 1.48
Android: збій виправлення при імпорті великого файлу

згладжувати: множник інтенсивності для швидшого плавного
згладжування: виставити

матеріал типу обведення перетягуванням : додати адитивні
ресурси прозорості : додати мінімальну підтримку папок (alphas / backgrounds / matcaps / hdris / projects)

файл: покращити підтримку великого файлу (> ~ 2 Гб без стиснення)
альфа: додайте опцію значення середньої точки, щоб дозволити негативне та позитивне ліплення одночасно
примітив: виправити проект у варіанті сфери
Нове у Nomad Sculpt 1.47
піпетка:

підбір матеріалу тепер працює з примітивною трубкою об’єкта : вдосконалення алгоритму підгонки кривої

файл: виправити непрозорість, неправильно завантажений
файл: виправити завантаження glb при виявленні неліпного перетворення (старі моделі)

flip: параметр flip symmetry тепер зберігає

клонування імені сітки : виправити примітивне клонування
Нове у Nomad Sculpt 1.42.2
рендер продуктивності гри : додайте якість / параметри продуктивності для
рендерингу SSR / SSAO / DOF : виправити прозорість із відключеним рендером задньої поверхні
: виправити AO для
візуалізації невеликої сцени : додати кривизну постпроцесу

маску: виправити збій при відкритті швидкої фарби меню панелі, а потім починайте маскувати
маску: додайте
маску функції гравірування / тиснення : додайте негативну товщину

приблизно: URL-адреси тепер можна відкривати

фон: додайте
фон слайдера непрозорості : базовий фон завжди непрозорий під час налаштування накладеного значення

фарби: додайте поведінку, що не накопичується,
тощо. ..
Нове у Nomad Sculpt 1.40
маска: для одного об’єкта з кількома від’єднаними частинами просто натисніть на деталь, щоб замаскувати / демаскувати її

зафарбовування: виправлення та вдосконалення якісної

штуковії: відсутність вицвітання під час редагування півотвірної
штуковини: віджет зі стрілкою перекладу починається в центрі

інтерфейсу штуковини : введення текст виділяє текст за замовчуванням
інтерфейс: попередній перегляд матеріалу з неправильним
інтерфейсом експозиції : спрощення вибору декількох об’єктів, утримуючи та перетягуючи прапорці
Нове у Nomad Sculpt 1.36
android: виправлено підтримку клавіатури
динамічне: виправлено слайдер постійного
шару деталей : виправлено запис під час користувальницької
обробки повороту : перепроектувати отвір, щоб отримати кращу якість
Нове у Nomad Sculpt 1.34




Нове у Nomad Sculpt 1.32.2




Нове у Nomad Sculpt 1.31
вдосконалення продукту .
Нове у Nomad Sculpt 1.30
gizmo: редагування власного зведеного
gizmo: може використовуватися з кількома об'єктами
gizmo: покращувати gizmo UX (додавати переклад "вигляд камери" та полегшувати взаємодію з ним)
mask: перемикати
маску видимості : функції "split" та "extract" тепер зберігають шари та
маска для малювання : "split" та "extract" тепер мають більше можливостей ("заповнити отвір" проти "товщина витяжки" проти "none")
маска: виправити збій при використанні будь-якої кнопки маски без
файлів виділення : виправити
файли експорту STL : імпорт obj є надійнішим
... і т. д.
Нове у Nomad Sculpt 1.23
- виправлено помилку / збій під час збереження проектів за допомогою примітиву
- виправлено збій при розбитті маски
- зменшено розмір штуковини. - Виправлено деякі помилки - Оптимізовано виправлення сповіщень про програми
Нове у Nomad Sculpt 1.18
Перший випуск 1.18.
Оцініть цей додаток
Інформація
Інші версії АПК файлу Nomad Sculpt для intex Aqua Strong 5.2
Схожі програми для intex Aqua Strong 5.2
Кращі андроїд програми
Популярні андроїд програми для intex Aqua Strong 5.2