remesh: квадроперетворювачі тепер зберігають приховані грані
воксель: виправляє повторну обробку вокселів, коли присутні приховані грані
воксель: виправляє збій, який іноді трапляється через шари
smooth: додає згладжування малювання екрана, якщо інтенсивність фарби перевищує 100 відсотків
шар: виправляє логіку злиття (voxel, join )
жест взаємодії з користувачем: виправлено жест одним дотиком, коли панель інструментів не прихована
gizmo: виправлено збій під час трансформації вершини сітки поряд із примітивним
gif: виправлено створення непрозорого gif
відтворення : виправлено оновлення фокуса DOF під час дотику
жест: редагування труби пальцем було можливе, навіть не повинно
сітка: покращити згладжування сітки
профіль: виправити проблему попереднього перегляду кривої за допомогою попередньо встановленої функції заміни
профіль: кнопка переміщення папки не завжди працювала
repeat: покращити орієнтацію gizmo під час використання
стилуса прив’язки: виправити відсутність вказівника олівця під час ліплення
pivot: покращити опору труби та кривої повторювати вузол під час використання опції прив’язки
bake: виправити збій, якщо об’єкт є екземпляром
reproject: виправити збій, якщо об’єкт є екземпляром,
split: виправити розділення лінії
автозбереження: виправити пошкодження під час автоматичного збереження під час фонової операції (децимація, воксельне повторення)
ярлик: виправити конфлікти між допоміжними клавішами та ярликами камери
repeat: виправити повторення кривої з поворотом (1 режим обробки)
insert: виправити орієнтацію вставки, якщо вона лежить в основі матриця перевернута
вставка: виправлення орієнтації вставки, якщо основний матеріал має зворотне відбракування
trim: виправлення збоїв
повторення: виправлення продуктивності під час перевірки багатьох екземплярів
bake: виправлення запікання для об’єктів із великими обмежувальними рамками
obj: виправити колірний простір вершини, селектор
обведення: додати опцію рандомізації
інтерфейс: розділити параметри обведення у підменю,
зберегти: збереження нового файлу неправильно відкривало спливаюче вікно проекту
шар: виправити пошкодження шару під час ліплення зі зміщенням, більшим за один
стилус: виправлено, що стилус не працює для легкого/примітивного редагування, коли використовується лише параметр ліплення стилусом.
Місце: повзунок інтенсивності був відсутній у контекстному спливаючому вікні
shadow: об’єкти без відкидання тіні тепер ігноруються з карти тіней максимальний діапазон точності
shadow: налаштуйте роздільну здатність карти тіней залежно від кількості тіней (мін. 512, максимум 1024)
paint: додайте шорсткість і металевість, слот для малювання штрихів
сценах ситуацій: додайте опцію введення нового вузла на сцену позиції gizmo
: масштаб і перекіс ігноруються під час додавання вузла на позицію gizmo
запікання: виправлення загальної якості
запікання: додавання непрозорості запікання (з даних маски)
світло: додавання контекстної панелі для швидшого налаштування
світло: виправлення колірного простору температури
повторення: виправлення збереження кривої в деяких випадках
повторення: запобігає одночасному відображенню віджетів gizmo та повторювача
...
gltf: виправлення експорту
: підключена топологія тепер враховує маску як незв’язану топологію
gizmo: видаліть кнопку світу замість цього додайте скидання, вирівняйте до режиму опори
gizmo: додайте режим закріплення (основа залишається нерухомою, коли ви перемикаєтеся між об’єктами)
крива: функція вирівнювання для повторювальної кривої
знищує: якість має бути незмінною незалежно від координат сітки інтерфейс масштабування
: виправлено повторювану кнопку скасування
gltf: виправлено неправильний експорт текстури
карта висот: покращує якість експорту візуалізації, коли ввімкнено опцію налагодження карти висот
...
: новий внутрішній формат файлу, .nom замість glb.lz4 (стиснутий lz4), має бути швидшим
матеріал: виправлено матеріал емісійного каналу
: додайте повзунок інтенсивності для матеріал емісійного каналу
: ігнорувати альфа-канал для попереднього перегляду текстури (окрім кольорового слота)
текстура: збереження mipmap фіксована
текстура: правильно зберігати металевість, якщо шорсткості немає (і навпаки)
dynTopo: намагайтеся зберегти гострі краї недоторканими під час децимації
dynTopo: не трикутники колектора повинні перестати з'являтися, якщо поверхня колектора
...
файли: виправити експорт obj (текстури)
файл: виправлення зовнішнього файлу завантаження glTF і STL
: виправлення критичної помилки (збій під час завантаження, коли файли nomad опускаються всередину папки Nomad)
uv: перемикання з половинної плаваючої маски на квантовану 16-бітну маску цілого числа (краща якість)
: Екстракт маски тепер зберігає матеріал і центр симетрії
інтерфейс: панель меню зсуву, якщо для бічної панелі інструментів потрібен другий стовпець (поворот гізмо, кут прив’язки тощо)
android: спливаюче вікно імпорту тепер може завантажувати декілька файлів
light: виправлено четверте світло, яке ігнорувалося
render: виправлено помилку рендеринга під час додавання світла в певних умовах
примітив: виправити збій під час перевірки дзеркального поля та сфери, якщо Debug Primitive UVs активовано
вставка: виправити взаємодію обертання, коли об'єкт має спеціальну штуковину і не є центрованою
текстурою: підтримка текстур лише для читання (без редагування) з
файлів obj (procreate) і glTF : виправити збій під час збереження моделі з UVs
...
УФ: згорнути маленькі краю автоматично , так що УФ розгортати має більше шансів на успіх
інтерфейсу: Keep точку і коло квіти при ліпленні
контуру: скрутні артефактів при використанні контуру на сітку з прихованими замаскованими областями
дифферента: виправити рідкісне падіння при використанні площині обрізки
вокселя: виправлення аварійне завершення роботи під час збереження файлу відразу після перемішування вокселів у певному стані
карта висоти: виправити колірний простір
інтерфейс: кнопка виправлення неправомірно обрано при прокручуванні на лівій панель (наприклад: вставка, обробка)
розмазати: поведінка скрутного коли симетрія активується
Різне: виправлення аварійного завершення роботи під час відкриття меню фарби після додавання примітивного
статистик: натисніть на резюме статистики для перемикання між «показати все» і «показати вибір»
обрізка: виправлення лінії розріз , коли симетрія використовується
вставка: FIX вихідного положення при додаванні примітиву (аналогічно режим клону)
вставки: використання Гизмо як якірне перетворення для вирівнювання з нормальною поверхнею (якщо клонований об’єкт має власний gizmo)
трансформація: використовуйте користувацьку поворотну для обертання/масштабування (таку з gizmo)
перетворення: користувацький півот автоматично оновлюється при використанні інструменту перетворення
штуковина: додати масштаб 2-розмірні обробники
...
вставити: виправити функцію клонування, яка не зберігає малюнок під час перевірки
обрізки об'єкта : виправлена проблема з режимом симетрії + лінії, а також можливий збій у деяких випадках
розщеплення: виправлення збою в деяких випадках
snapcube: тривале натискання, щоб заблокувати вигляд (панорама все ще дозволена),
децимація: поліпшити алгоритм (менш еластичні трикутники, особливо з плоскою поверхнею)
примітивно: фікс віддзеркалення (без єдиної шкали з постійною щільністю інвалідів)
роблять: виправити колір смугастість , викликаним накопиченням кадрів або зробити експорт (без фону)
...
android: виправити графічні проблеми з деякими
топологіями пристроїв Android : додати функцію децимації
топологія: невелика настройка на переробку вокселя, щоб уникнути дуже маленьких квадратиків (чітко згладжених тощо)
дзеркало: знову зафіксувати «зліва направо»…
перетворення: дотримуватися послідовного порядку обмотки обличчя при використанні
матеріалу негативного масштабу : додати
маску опції відкидання фліпу : виправити проблеми з вилученням (небажані обличчя, що з'являються з об'єктами, що мають межі)
insert: виправити збій на вставній примітивній
обробці: виправити збій з обрізанням ліній
...
інструменту: F радіус руху інструменту
соло: виправити помилку (виділення прихованого об'єкта у вікні перегляду)
ресурс: виправити фон / додавання середовища кнопка міняється місцями
render: виправлення зникаючого фонового фону, що зникає в деяких випадках (заломлення + фонове
перетворення ) render: двосторонній варіант іноді ігнорувався із заломленням
render: render png export тепер згладжений альфа
render: виправити render png експортувати портретний режим не відповідає
інтерфейсу: перетягування n панелі інструментів було занадто чутливим (поріг відстані збільшено)
файл: виправити пошкоджений експорт glb (іноді відбувається, коли світла не було видно)
...
android: зменшити швидкість камери
матеріал: додати заломлення (непрозорість)
матеріал: збільшити максимальне значення добавки (корисно з нанесенням кольорів + тональним відображенням для ефекту світіння)
матеріал: додати пунктирну тінь для прозорості
візуалізації сіток : додати точкове світло (однак на даний момент відсутність тіньових ефектів )
постпроцес: налаштування ефекту цвітіння (червоні / зелені / сині канали тепер випускають однакову кількість цвітіння)
постпроцес: варіант кривої градації кольорів
...
трубки сторінки реєстрації та входу : радіус управління для кожної контрольної точки
matcap: виправлено “використовувати глобальну matcap »варіант
штуковини: виправлення поворот ігнорується , коли симетрія включена
перетворення: виправлення поворот ігнорується , коли симетрія включена
дзеркало: примітивно віддзеркалення фіксується при нерівномірному масштабування використовується
непрозорість: ігнорувати значення непрозорості , коли сітка непрозорого
Android: збій виправлення при імпорті великого файлу
згладжувати: множник інтенсивності для швидшого плавного
згладжування: виставити
матеріал типу обведення перетягуванням : додати адитивні
ресурси прозорості : додати мінімальну підтримку папок (alphas / backgrounds / matcaps / hdris / projects)
файл: покращити підтримку великого файлу (> ~ 2 Гб без стиснення)
альфа: додайте опцію значення середньої точки, щоб дозволити негативне та позитивне ліплення одночасно
примітив: виправити проект у варіанті сфери
піпетка:
підбір матеріалу тепер працює з примітивною трубкою об’єкта : вдосконалення алгоритму підгонки кривої
файл: виправити непрозорість, неправильно завантажений
файл: виправити завантаження glb при виявленні неліпного перетворення (старі моделі)
flip: параметр flip symmetry тепер зберігає
клонування імені сітки : виправити примітивне клонування
рендер продуктивності гри : додайте якість / параметри продуктивності для
рендерингу SSR / SSAO / DOF : виправити прозорість із відключеним рендером задньої поверхні
: виправити AO для
візуалізації невеликої сцени : додати кривизну постпроцесу
маску: виправити збій при відкритті швидкої фарби меню панелі, а потім починайте маскувати
маску: додайте
маску функції гравірування / тиснення : додайте негативну товщину
приблизно: URL-адреси тепер можна відкривати
фон: додайте
фон слайдера непрозорості : базовий фон завжди непрозорий під час налаштування накладеного значення
фарби: додайте поведінку, що не накопичується,
тощо. ..
маска: для одного об’єкта з кількома від’єднаними частинами просто натисніть на деталь, щоб замаскувати / демаскувати її
зафарбовування: виправлення та вдосконалення якісної
штуковії: відсутність вицвітання під час редагування півотвірної
штуковини: віджет зі стрілкою перекладу починається в центрі
інтерфейсу штуковини : введення текст виділяє текст за замовчуванням
інтерфейс: попередній перегляд матеріалу з неправильним
інтерфейсом експозиції : спрощення вибору декількох об’єктів, утримуючи та перетягуючи прапорці
android: виправлено підтримку клавіатури
динамічне: виправлено слайдер постійного
шару деталей : виправлено запис під час користувальницької
обробки повороту : перепроектувати отвір, щоб отримати кращу якість
вдосконалення продукту .
gizmo: редагування власного зведеного
gizmo: може використовуватися з кількома об'єктами
gizmo: покращувати gizmo UX (додавати переклад "вигляд камери" та полегшувати взаємодію з ним)
mask: перемикати
маску видимості : функції "split" та "extract" тепер зберігають шари та
маска для малювання : "split" та "extract" тепер мають більше можливостей ("заповнити отвір" проти "товщина витяжки" проти "none")
маска: виправити збій при використанні будь-якої кнопки маски без
файлів виділення : виправити
файли експорту STL : імпорт obj є надійнішим
... і т. д.
- виправлено помилку / збій під час збереження проектів за допомогою примітиву
- виправлено збій при розбитті маски
- зменшено розмір штуковини. - Виправлено деякі помилки - Оптимізовано виправлення сповіщень про програми
Перший випуск 1.18.